سامانه خوش آمدگویی رستوران، کافی شاپ، فروشگاه و آرایشگاه

سامانه خوش آمدگویی رستوران، کافی شا پ، فروشگاه وآرایشگاه

یکی از جدیدترین دستاوردهای واحد فراتک در حوزه RFID سامانه خوش آمد گویی است. دنیای کسب و کار امروز، دنیای تبدیل مشتریان و ترغیب آ نها به حضور در دسته ای به نام مشتریان ویژه (VIP) می باشد. اهمیت مشتریان ویژه ی هر مجموعه آنجایی برجسته می شود که بنا بر آمار، 80 درصد بازده هر مجموعه توسط این قشر از مخاطبین حاصل می شود.

یکی از اصلی ترین فرآیند هایی که هر مجموعه می بایست برای بالا رفتن راندمان خود از طریق مخاطبین انجام دهد، سوق دادن مشتریان به فعالیت هدفمندانه تر و حضور در دسته مشتریان ویژه می باشد و سامانه خوش آمدگویی فراتک، یکی از فرآیند هایی است که جهت ایجاد انگیزه در مخاطبین و ارائه خدمات نوین توسط مجموعه ها استفاده می شود .

سامانه خوش آمد گویی فرا تک در تمام مجموعه هایی که با مخاطبین در تماس هستند به طرق مختلف چون استقبال، خوش آمدگویی، پاسخ گویی سریع تر، ارائه اعتبار، اعطاء تخفیفات پلکانی به ازای خرید بیشتر و متمایز کردن عموم مشتریان از مشتریان خاص و ........ قابل استفاده می باشد .

در این سامانه به محض ورود مشتری اطلاعات وی) نام، نام خانوادگی، میزان خرید، تعداد دفعات ورود شخص به صورت هفتگی یا ماهانه، سابقه سفارشات و ...( از طریق ریدر دریافت شده و در نمایشگر متصدی نشان داده می شود،که به این ترتیب استقبال گرمی با نام و نام خانوادگی از ایشان می شود و همچنین با آگاهی از سفارشات قبلی می توان منو پیشهادی را به ایشان ارائه نمود. همچنین با توجه به میزان مراجعه شخص می توان درصد تخفیفی به ایشان دا ده شود که تمامی این ها سبب جذب هرچه بیشتر مشتری ودرنهایت وفاداری وی به مجموعه می گردد .